تلفن:     03133324320-03133337500

نمابر:     03133324392

واتس آپ :  09029545099

اینستاگرام: AGS.INSPECTION

تاریخ آخرین بروز رسانی : 1397/05/28

 آدرس:

اصفهان .میدان جمهوری . خیابان امام خمینی(ره). خیابان ساحل. پلاک 26.

 

شرکت مهندسی آزمون گستر اسپادان از سال 1389 در زمینه ارائه خدمات بازرسی فنی و آزمون های غیر مخرب با استعانت از الطاف بی کران الهی و همکاری جمعی از مهندسین توانمند وبا انگیزه که دارای تجربه کافی در این زمینه هستند، آغاز به فعالیت نموده است. این شرکت با در اختیار داشتن تجهیزات و متریال مناسب و با استفاده از دستگاه های حرفه ای فعالیت خود را دنبال نمود است . از سال 1391 همکاری خود را با پیمانکاران شرکت گاز استان های اصفهان، چهار محال و بختیاری، یزد و نیز پیمانکاران بخش خصوصی  توسعه بخشیده و فعالیت خود را در زمینه ساخت ، مونتاژ و نصب مخازن ذخیره و تحت فشار افزایش داده است.

 با در نظر گرفتن نیاز حوزه صنعت به دریافت خدمات بازرسی باکیفیت و مطلوب از یک سو و عدم پاسخگویی مناسب و کافی به این نیاز از طرف فعالان این حرفه ، برآن شدیم تا با بررسی الزامات استاندارد ها و همچنین جمع آوری اطلاعات از دستورالعمل ها، ضوابط و قوانین تدوین شده وروش های آزمون ، دستورالعمل های آزمون های غیر مخرب را تهیه و انتشار نمایم.

 شرکت مهندسی آزمون گستر اسپادان در زمین های زیر ارائه خدمات می نماید.:

 ·        مشاوره و اجرای بازرسی فنی و کنترل کیفی صنایع جوش و تولیدات فلزی

 ·        آزمون غیر مخرب رادیو گرافی صنعتی وتفسیر فیلم های رادیو گرافی صنعتی

 ·        آزمون غیر مخرب امواج فراصوتی

 ·        آزمون غیر مخرب مایعات نافذ

 ·        آزمون غیر مخرب ذرات مغناطیسی

 ·        بازرسی چشمی جوش

 ·        تهیه WPS و PQR

 ·        تامین و فروش کلیه تجهیزات و مواد مصرفی انواع تست های غیر مخرب

 هم اکنون شرکت با بهره مندی از نیروهای متخصص و کارآزموده که دارای مدارک دانشگاهی کارشناسی و کارشناسی ارشد و دارای صلاحیت های لازم می باشند ، در حوزه صنعتی کشور ارائه خدمات می نماید.

 این شرکت با  استقرار و استمرار الزامات سیستم  مدیریت کیفیت بر مبنای استاندارد ملی ایران                 ISO/IEC 17020: 1392   و عضویت در انجمن های گوناگون  و نیز توفیق دریافت پروانه فنی و مهندسی از سازمان صنعت ، معدن و تجارت  ، موفق به دریافت لوح تقدیر از شرکت گاز استان اصفهان در زمینه HSE  گردید.

چارت سازمانی:

 

************************************************

123.jpgIRSNT.jpgahan.jpgatomi.jpgesfahan.jpgiwnt.jpgkar.jpgmadan.jpgnanci.giftyehran.jpg