تلفن:     03133324320-03133337500

نمابر:     03133324392

واتس آپ :  09029545099

اینستاگرام: AGS.INSPECTION

تاریخ آخرین بروز رسانی : 1397/05/28

 آدرس:

اصفهان .میدان جمهوری . خیابان امام خمینی(ره). خیابان ساحل. پلاک 26.

 

 

شرکت مهندسی آزون گستر اسپادان ، یک نهاد بازرسی مستقل است که در امر اجرای خدمات بازرسی فنی و آزمون های غیر مخرب ، متعهد به حفاظت از اطلاعات محرمانه مشتریان خود می باشد.

 این بیانیه ، مجموعه  ملاحظاتی در خصوص استقلال و حفاظت از اطلاعات شخصی و محرمانه مشتریان که در حین انجام بازرسی و ارائه خدمات مورد لحاظ خواهد گردید ، توضیح می دهد.

v در راستای حفظ اصل استقلال ، کلیه فعالیت های بازرسی بی طرفانه و توام با استقلال در قضاوت و تنها در حیطه عملیات های بازرسی ، بدوراز هرگونه ارتباط و همکاری با منابع تامین ،نصب، خرید ،مالکیت ، استفاده و نگهداری انجام خواهد شد.

 

v کلیه اطلاعات مشتریان، شامل نام ، عنوان ، زمینه فعالیت و همکاری، اطلاعات تماسی و ارتباطی و غیره که در اختیار این شرکت قرار میگیرد، انحصارا جهت استفاده این شرکت بکار گرفته خواهد شد و تحت هیچ شرایطی(غیر از حکم قضایی مراجع ذیصلاح) در اختیار هیچ سازمان و یا موسسه دیگری قرار نخواهد گرفت.

 

v اطلاعاتی نظیر موضوع قرارداد های منعقده ، اطلاعات نمایندگان شرکت ،اطلاعات ناظران و بازدیدکنندگان از محل پروژه ها ، سایر فعالیت های غیر مرتبط در حال انجام در محل پروژه ها ، گزارشات بازرسی ها و غیره ، تنها در راستای بهبود ارائه خدمات مورد استفاده قرار خواهد گرفت و مشمول الزامات حفظ حریم خصوصی و رعایت محرمانگی بوده  وبه هیچ عنوان در اختیار اشخاص ثالث قرار نخواهد گرفت.

 

v درخواست های بازرسی ارسال شده از جانب مشتریان و اطلاعات و نتایج بازرسی های انجام شده ، در قالب گزارشات بازرسی و در فرمت از پیش تعیین شده ، تهیه می گردد و مشمول مقررات حریم خصوصی مشتریان بوده و تنها به نماینده قانونی کارفرما تحویل می گردد.

************************************************

123.jpgIRSNT.jpgahan.jpgatomi.jpgesfahan.jpgiwnt.jpgkar.jpgmadan.jpgnanci.giftyehran.jpg